Dagens Rubrik

Lördagen med Annika och Lasse var helt klart lyckad! Vi anlände dit i Simremarken ca 14.00. Därefter fick vi lite fika som Annika hade bakat. Närmre kvällen bestämde vi oss för att åka in till Malmö och äta på Mongolian BBQ och sedan att bowla inne på Entré.
   Inne på resurangen var det väldigt lugnt och fridfullt. Vi alla åt "ät hur mycket ni vill". Maten där var god, helt okej resturangmat med andra ord. Men det var inget speciellt med maten förutom att den var ganska stark. Jag åt till och med oxkött och lammkött! Vi alla var jättemätta när vi skulle gå därifrån!
   Sedan körde vi till Entré och skulle bowla. Men där var bowlingen full för kvällen, så vi åkte till ett ställe som hette Let's go. Så där hade vi jätteroligt resten av kvällen. Vinnaren blev jag! Jag hade en jättebra runda! Jag fick vid ett tillfälle fyra strikar i rad!!!
Tack för en underbar dag, Lasse & Annika!

   Idag är jag fortfarande krasslig men det känns på stor bättringsväg. Idag är jag iallafall pigg och lite slö för att springa. Och att bara vara pigg känner man sig friskare av. Det fina vädret har också hjälpt en del på traven. Jag känner för att gå ut en runda och få lite frisk luft. Man kanske blir friskare av det?

 

Ha det bra alla!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0