Den som väntar på något gott...

Jag fick gå hem från skolan igår, för jag kände mig krasslig. Jag hade lite feber på morgonen men kände att jag kunde gå till skolan ändå. Så på de första lektionerna gick det bra, men det blev värre senare. Och det var ju inte så konstigt eftersom jag hade 40.1 graders feber på eftermiddagen. Men jag kände mig inte så kass för att ha 40 graders feber.
   Jag har tagit ganska många Panodil och Ipreen nu, så febern har gått ner till ca 38 grader nu. Och jag känner mig faktiskt ganska pigg och kry. Lite slö är jag ändå eftersom jag har slöat hela dagen sen igår.
   Jag har funderat på när mina linser skulle komma också. Men de kom inte idag. Så de SKA komma imorgon. Jag blir också så sur på Posten som bara blir senare för var dag! Men, men...Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, eller?
   Vi ska ha nationella prov i matte imorgon. Så jag hoppas att jag är helt frisk då. Jag har även två läxor som skulle vara klara idag, som jag inte har gjort eftersom jag är sjuk. Det är skitjobbigt att ligga efter. Våra lärare är också så himla kassa som alltid lyckas ha fördjupnings uppgifter samtidigt. Så vi har nu; svenska, SO, NO och musik. Jag bara väntar tills någon annan lärare ska ge oss något mer...
   Ha det bäst!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0