En massa!

Nu tänkte jag lägga ut hur mycket som helst enligt mig. För nu har jag foton m.m. Så jag tänkte att jag tar det i kronologisk ordning:


   I fredags påskpysslade jag, min mamma och min lillasyster Jonna. Så vi ritade lite, klippte, gjorde hur många kyckligar och en massa annat. Här kommer lite bilder från det.

     

   Och så har jag färgat håret. Jag slingade det. Ni kommer också se vilka schampoo m.m. jag har använt. Nu kommer jag använda Syoss, dry, damaged hair; för att jag vill reparera mitt hår om det har tagit stryk av färgningen, vilket iallafall inte kan kännas. Så jag vill bara vara säker helt enkelt.

       - Så här blev håret!

   Jag har också använt en ny BUS. Så den tyckte jag var bra, den blev inte ojämn, utan lagom färg. Den luktade riktigt gott också och var inte fet till skillnad från ACO:s BUS.
   Innan tvättade jag ansiktet med ACO:s produkter, använde också en scrub och en ansiktsmask innan BUS:en för att få en fin jämn färg.

     

Och så här blev resultaten: (Jag är riktigt nöjd!)

  

   Ha det bra allihop!
Och glöm inte: Bättre snygg, rik och olycklig än ful, fattig och lycklig!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0