ACO Face



Idag blev det lite inhandlande på apoteket. Jag kände för att köpa bra produkter (Jag har använt ACO innan och varit riktigt nöjd) och verkligen ta tag i min dagliga rengöring.
   När jag var på min ansiktsbehandling sa hon att jag hade torr hy, så ACOs produkter för torr hy är riktigt bra. Jag har stort förtroende till deras produkter.

Rengörings lotion 200ml   47:-
Ansiktsvatten 200ml        44,50:-
Ansiktscreme 3+3 60ml   87:-
Scrubcreme 60ml            49:-

   Detta tycker jag är riktigt, riktigt billigt! Ansiktscremen verkar ju dyr när man jämför. Självklart har ACO Face fler produkter för alla olika hudtyper. Så prova... Jag har provat och nästan älskar den. Det enda jag tycker är dåligt är att den inte luktar gott (men missförstå mig inte, den luktar inte äckligt) utan jag vet det är så för att den ska vara skonsam mot huden. Man ser resultat på mindre än en vecka!


Kommentarer
H

Love the scrub<3

2010-08-02 @ 22:55:45
Moster Marie

Nä du min lilla arbetare. Nu får du snart komma med ett nytt inlägg....

2010-08-05 @ 19:30:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0