Shopping

Idag har jag gjort mina två första sminkningar i skolan! Aaaah! Riktigt kul var det. Och jag fick mycket beröm för att vara så duktig. Så det var kul ^^ Tack så mycket Desiree och Josefine, som var mina kaniner! ♥

Sen efter skolan gick jag och shoppade. Och mer shopping ska det bli :D

En klocka på guldfynd.



Och en massa kläder på Unos Kläder.


T-shirt


T-shirt


Kofta/Jacka


Väska  - Det har jag behövt ganska länge!

Så nu funderar jag på vart jag ska köpa nya jeans. Jag hittade inga på Unos, så jag får väl leta runt lite...

Ha det gott!


Kommentarer
carina på Tullklipp

Du har smak grabben!!!!!

2010-08-27 @ 22:26:39
Jonna

Svar: Tack! Ja, färgen är nice!:) men jag tror inte jag tar på mig klänningen på måndag. Den är för snygg för att ha i skolan ;)

2010-08-28 @ 18:35:56
URL: http://lifebyjjonna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0