Shopping

Jag har shoppat en del i veckan, lite idag, och beställde lite i måndags...



Igår var jag på Chrispa och köpte en vit ögonpenna från  Viva la Diva.

  

Jag var på Hemtex idag, som hade halva reapriset. Jag köpte ett nytt Percale påslakan och "pinnar" som jag tänkte ha som golvdekoration. Så nu saknas bara en något större kruka eller något.



Sedan gick jag till Åhlens och köpte Veet's Warm Wax. De hade kampanj på alla Veet's produkter, så jag tänkte testa denna. Jag tror att det gör ont som ***, men jag vill prova ändå. De har också en hårborttagningskräm, som man bara stryker på önskat område, väntar 3 minuter och sköljer av. Sen är håret borta, så det skulle jag också vilja testa någon gång.



I måndags beställde jag Giordani Gold Luminous Concealer. Den är bra för att reflektera ljus och ta bort alla skuggor. Jag har precis provat och är jättenöjd. Man ser inte concealern alls, men att jag är mycket ljusare under ögonen tack vare concealern. Så mitt mål var ju att få bort alla mörka skuggor, så tummen högt upp! Jag ser jättepigg och fräsch ut.

Som ni kanske såg på min förra bild jag la ut, hade jag färgat ögonbrynen med Depends frans och ögonbrynsfärg. Till en början var jag riktigt besviken för att jag tyckte det blev för mörkt. Nu har det nog gått 1 ½ vecka sen dess. Och nu är jag jättenöjd! Färgen har liksom "lagt sig". Så jag rekommenderar den till brynen, inte fransarna om man inte får hjälp av en vuxen. Det är jättefarligt att göra själv då färgen innehåller väteperoxid, vilket fräter!!! Så om du ska färga fransarna, ta hjälp av någon annan och följ bruksanvisningen!'

Hittade en rolig bild från sena juli... Jag var nog ganska brun...då...


                                        


Ha det bra!

                                                                                          © ViceOlsson.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0