Julklappar!!!

Jag hade en väldigt trevlig kväll med några släktingar! Se värdinnans blogg HÄR!

Och jag fick förstås en massa julklappar eftersom jag har varit så snäll ;)





Och här är vad jag fick!



Ett nytt påslakan av jättefin kvalité!






En tröja från JC. Jag älskar såna här tröjor!!



En presentask från Vackra hudvård och Design.





En ansiktsbehandling för män! 
Perfekt, för det behöver jag verkligen nu, särklilt efter denna hårda vintern, som troligtvis inte är över än.. :/      Och inte nog med ansiktsbehandlingen!



Även en parfym från Bang, en från Prada och två provprodukter på [Comfort Zone] Man Space.

Och såklart! Vad är en makeup-artist utan smink??



En genomskinlig necessär, Vitt puder, snedskuren pensel, Mineralfoundation, ögonskugga-Kakao (till att fylla i brynen eller en naturlig ögonskugga), kabukiborste.

Jag fick även pengar. Och tack så väldigt, väldigt mycket allihopa!!

Ska skriva mer om detta i en annat inlägg om någon dag.

-Den bästa julklappen?

- Efter noggrannt tänkande, så är det att få vara med de jag gillar bäst!
   Detta är nog det enda året jag har varit ganska så ointresserad av julklapparna. Jag har sett dem som ett bonus.
   Det är bara en tidsfråga till man inser det! Och jag insåg det, detta året. Och det är faktiskt skönt att bara bry sig om att må bra tillsammans med vänner, släkt och familj! För det finns ingen större gåva, därför är det så viktigt att ta vara på den gåvan! Och detta menar jag verkligen!

Ha det bäst allihopa!! Och jag ska snart (typ imorgon) lägga ut tips på nyårs-makeup!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0