Nya grejer! :D

Idag var jag och hämtade ut mitt paket från Nelly.com! Riktigt spänd var jag, för det var saker som jag verkligen, verkligen ville ha. Detta fanns i paketet:



Ett par vita converse!



En röd Svea väska! Jag har verkligen behövt en ny väska! Jag har inte köpt en ny väska på över två år. Så det var verkligen på tiden!



En bad hair day mössa! Brukar inte ha mössor annars, men nu i vinter lär jag behöva det. Dessutom tycker jag att den är riktigt fräck. Jag har den på mig just nu.



Jag var på Tullklipp igår hos frissan (min syster). Hon slingade mitt hår två gånger, för mitt hår skulle se naturligt ljuasre ut. Det blev inte blondt, men en snygg brun med några slingor. Det gjorde verkligen ett lyft till mitt hår! Det ser mer naturligt och levande ut nu. Så jag är verkligen supernöjd!!
   Under tiden blekningen satt i, så gjorde jag hårförlängning på min syster med wax och värmetång. Det var första gången jag gjorde det med wax! Resultatet blev verkligen jättebra! Jag har bara använt flätor och sytt in hårförlängningen ett antal ggr innan. Men jag är verkligen helt överträffad själv, alltså! :D
   Jag ska lägga ut en bild, så fort jag har en. Jag ska även lägga ut två olika sminkningar inför nyår. Och det måste nog bli ikväll, för jag ska snart iväg till min faster och äta middag.

Ni får ha det så bra, sålänge!


Kommentarer
Anonym

hade du inte kunnat visa lite olika tips hur man kan göra en snygg sotning.

kanske med bilder eller en video!!!

2010-12-30 @ 18:39:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0