Smink och mer!

Till den första looken!

Gör ditt ansikte och hals en till två nyanser ljusare än din naturliga hudton.



Lägg därefter en ljus ögonskugga på hela ögonpartiet, upp till ögonbrynen. Lägg en något mörkare ögonskugga i yttre delen av ögat. Till sist: blöta en snedskuren pensel, doppa i en ögonskugga av ditt val, ta mascara och lite rosig rouge.





Jag tycker att denna looken är sexig och ganska så alldaglig. Det bästa är att man kan använda olika färger på eyelinern/ blöta ögonskuggan!

Andra looken!

Har ganska svårt att förklara denna, så ni får titta på bilderna!









Fler foto på mina grejer!



Mina Converse i Slim' Edition.



Min röda Svea väska.



Hela jag, inkl. mössan!

Ha det bra imorgon! För då är det NYÅR!!!


Kommentarer
Emelie

Andreee gott nytt år på dig och nu har du tipsat mig för kvällens makeup hohoho :):) ha en fantastisk kväll och kom in och hälsa nästa år puss puss Emelie tillklipp

2010-12-31 @ 09:46:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0