Tikei mineralsmink

Igår beställde jag tikei, ett mineralsmink. Det sägs täcka väldigt bra och jag har också läst en MASSA recensioner! Enligt allt jag har tittat efter, så ska det vara bra.     Jag väntar spänningsfullt på att ett paket eller en avi ska komma hem. Jag kommer själv skriva en recension om det sedan och lägga ut lite bilder...


Igår beställde jag tikei, ett mineralsmink. Det sägs täcka väldigt bra och jag har också läst en MASSA recensioner! Enligt allt jag har tittat efter, så ska det vara bra. 
    Jag väntar spänningsfullt på att ett paket eller en avi ska komma hem.
Jag kommer själv skriva en recension om det sedan och lägga ut lite bilder...  Ni kan läsa mer här: http://www.tikei.se


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0