Min resa

Som utlovat, lite bilder.
   Vi åkte upp till Liseberg tisdag mogon. Klockan var 6 när vi körde iväg. En trött André i bilen utan smink.



Efter en tevlig dag på Liseberg, med åkande av många karuseller sov jag på Comfort Hotel Jazz i Borås.

 

Nästa dag skulle vi till Borås Djurpark. Kanske inte det roligaste direkt, men vi såg på en "säl-show" som faktiskt var riktigt bra! Jag plattade mitt hår innan vi åkte dit.



  
  

Sedan var det dags att äta middag på Brasseriet. Då hade jag självklart gjort mig fin och tagit på mig en nyköpt skjorta från HM i Borås.





  
  
  
        Skitgott!



Kommentarer
Annika

mmmmmm så smarrigt det ser ut

2010-07-11 @ 22:46:20
Amanda

Heeej detta är Amnada din mammas kompis. Neddes barn jag undrar vart du köpte din system kammera??:)

Och vad hete den o vilket märke?:)



2010-07-30 @ 22:04:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0