!

Om du nu inte tycker om mig eller min blogg, så va fan läser du den då för!? Stick härifrån! Gör va fan du nu gillar, jag tänker inte ödsla bort min tid på dig!
   Låt mig vara som jag är, jag vill leva ett lyckligt liv utan såna idioter som dig!

Jag tänker lösenordsskydda min blogg! Så om du verkligen vill titta på min blogg, så skicka ett meddelande till min hotmail, så avgör JAG om DU får titta på min blogg! [email protected] är min hotmail!
   Jag låter detta stå till imorgon, sen är du kanske inte välkommen in hit mer!


Kommentarer
Morfar

Undrar vad vissa personer har i huvudet. Det hade varit bättre att använda det till något vettigt. Undrar hur ni reagerat om man hade skrivit så till er och hur hade era föräldrar reagerat.

2010-06-03 @ 09:55:24
Marie

Hej André! Jag tycker absolut inte att du skall lösenords skydda din blogg. Det finns säkert många "normala" trevliga personer som vill läsa den. Alla andra tycker jag du skall strunta i då uppenbarligen deras intellektuella sinne inte är så utvecklat som det borde vara.

Antar att deras liv är väldigt tråkigt eftersom de har tid att gå in på en blogg som de uppenbarligen inte gillar. Mest synd om dom. Stå på dig! Love you!

2010-06-03 @ 12:01:11
Mormor

André! Jag håller med Marie att du inte ska lösenordsskydda din blogg. Du skriver och berättar så mycket trevligt och har fina foton, så jag tycker gott att alla vi som vill följa din utveckling till stylist ska få göra det utan några hemska kommentarer från såna som uppenbarligen inte har något vett i skallen alls. Alla människor är lika värda oavsett läggning eller annat sätt att vara. Jag tror att många helt enkelt är avundsjuka på dig för att du vågar vara precis som du är och står för det. Fortsätt du på den inslagna banan. Vi är många som stöttar dig! Kram!

2010-06-03 @ 13:31:02
Anonym

hej! jag känner inte dig men lösenordskydda inte din blogg snälla..., jag älskar att läsa den och det vet jag att många av mina kompisar även gör.., vet inte vad som har hänt men skit i dom idioterna och lev ditt liv du är fin som du är och det borde andra med få se utan att behöva ett lösenord!



så snälla skydda inte den, du underbara människa <3

2010-06-03 @ 18:04:38
Anonym

Skit i alla idioter och tänk positivt, du fixar det!

2010-06-04 @ 21:23:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0