Få GaGa-looken och ett meddelande.

Hej alla! (ev idioter) Jag har fått hur många kommentarer som helst, både goda och dåliga. Hur som helst tänker jag inte skydda bloggen, utan låta den stå öppen så att alla kan ta del av min kunskap och vad jag har att erbjuda.
   Det många inte tänker på är att jag lägger ner jättemycket tid på min blogg för att underhålla er. Det är som ett helt vanligt jobb, men jag får inte betalt för detta. Så sluta skriva dumma kommentarer. Jag är så trött på dem.
   Jag lever mitt liv som jag ÄR. So just fuck off! Var er själva. Jag var också någon annan person innan för att passa in. För att jag kände att jag inte passade in. Jag anpassade mig. Nu, när jag är mig själv känner jag att jag har fått mer respekt och blivit mer omtyckt än någonsin!!!
   Och för er idioter som undrar om min läggning; så är jag inte homosexuell! Ni är äckliga pervon och pedofiler! Skäms på er!

Tillbaka till verkligheten... Jag tänke ge er en "tutorital", jag kommer inte på vad det heter på svenska. Jag ska visa er en GaGa-look från hennes "Bad Romance".

Börja med att lägga en vit ögonskugga på ögonlocken och under ögonen en bra bit.



Lägg sedan en tunn linje kajal under den vita linjen, som markerar ögot så att det ser större ut.



Ta en glittrig grå ögonskugga och ta det endast på ögonlocket. (höger) Ta sedan en mörkgrå/svart ögonskugga och sota. Det mörkaste ska vara snett utåt. (vänster)



Ta kajal och lägg den på franslinjen, ganska tjockt. Lägg sedan på mascara på ögonfransarna.(vänster) Placera ett par lösögonfransar. Ta tid på dig så att det blir snyggt. Jag tyckte att detta var svårt. (höger)



Nu bör det se ut såhär:



Nu är du klar!



Hoppas att ni tyckte det var kul!


Kommentarer
Moster Marie

Halloj! Fy fan vad bra och häftigt det ser ut.

Det ser läskigt ut. Skitläckert. (Den skall vi inte göra på mig, för då skrämmer vi alla). Kram

2010-06-03 @ 19:42:18
Mormor

Gud, va häftigt! Jag fick omedelbart en känsla av en fransk pantomimiker (heter det så?). Du är jätteduktig och jag önskar dig allt gott på din avslutningsdag i skolan nästa fredag. Ledsen att jag inte kan vara där fysiskt, men jag lovar att vara med dig i mitt hjärta!

2010-06-03 @ 20:25:22
carina

superfint!! Jag är sååååå avundsjuk att jag inte kan fixa till sådant själv! Du kommer att gå långt Andre!!

2010-06-04 @ 08:22:56
Anonym

Vad läskigt det ser ut, haha! :)

2010-06-10 @ 15:06:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0