Min midsommar

Jag var hos pappa då vi hade bjudit min farbror m. familj och min låtsasmamma Annettes syster m. familj.
   Vi åt den gamla hederliga midsommar maten; ägg, sill, köttbullar, prinskorv, nypotatis m.m. Vi hade en liten midsommarstång, men vad gör det? Det är ju tanken som räknas. Vi hade alla jättetrevligt och ni ska självklart få bilder.



Såhär såg jag ut i midsommar. Tyvärr ingen krans.

  
  

Lite folk :)



Här åt vi de goda jordgubbarna!!



   Som en "kamp" spelade vi kubb i två olika lag. Alltid jättekul! Och mitt lag vann såklart. Bra kämpat! Sedan blev det lite jordgubbstårta och godis. Kvällen slutade ganska sent. Men roligt var det!

   Tack för en trevlig kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0