Slutet närmar sig!

Nu har jag verkligen insett att allt är slut... Många kompisar man inte kommer träffa på grund av att vi splittras åt olika drömmar. Jag kan helt enkelt inte fatta att imorgon är allting slut. Jag slutar imorgon. Jag blir riktigt deprimerad av att tänka på det. Ser man det från den andra sidan så ska det bli jättekul att ha maskerad m.m. Så jag hoppas att alla vet att jag kommer sakna er alla, även om ni har varit så jobbiga som ni är :P

Idag har jag och klassen haft en sista utflykt till Lödde, då vi paddlade. Jag och min kanot-kompis Felix paddlade ca 1,5 mil. Jag måste erkänna att det var inte så jobbigt som jag trodde, men trött blev jag. Ett riktigt bra par var vi! Vi kom först tillbaka också!

Mina förberedelser har gått till ända. Allt är slut nu. Eller början på något nytt!
  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0