Uppdatering

Hej allah! Haha, där var jag lite vitsig. Jag har haft fullt upp i trädgården idag hos pappa och fixat lite. Tänkte skriva lite mer imorgon om jag har tid. Jag vet själv om att jag har varit lite trist på att blogga.



Det har ju varit så fint väder, och då vill man bara vara ute och njuta medan man kan. På lördag ska jag och pappa till min låtsasmammas syster och vara där en stund. Troligtvis ska vi och några fler i släkten åka till Lalandia, som har blivit en "tradition" numera.
  Ha det skönt i det fina vädret!


Kommentarer
Morfar

Det var ju trevligt att du hjälper Papap o Anette med trädgården. Jag trodde att du kom och hjälpte mig med att klippa häcken men nu är det gjort. Skall ni till Lalandia så får ni ha det trevligt. Hälsa alla. Bilder fårn studenten kommer till papap.

2010-06-18 @ 17:09:06
Morfar

Bra jobbat. Hade tänkt att du skulle hjälpt mig med att klippa häcken men nu är det gjort. Åker ni till Lalandia så hoppas jag att ni får det trevligt. Jag har lite foto som din pappa kan få från studenten. Ha det bra och hälsa alal.

2010-06-19 @ 07:57:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0