Gk Splitt

Idag har jag tränat så himla bra som det bara går! Kan det bero på att jag har haft 2 veckors uppehåll från träning över huvudtaget.
   Jag blev ganska förvånad också att jag fortfarande kunde gå ner i spagat. Har ju inte strechat alls!



   Vi ska tävla i Åstorp på söndag. Så det är ganska spänt i laget eftersom en del av oss har varit borta från många träningar. Och idag var som sagt en av mina bästa gånger.
   Vi ska tävla i tre olika grenar; tumbling, trampett och fristående.

På tumbling ska jag göra: Rondat-flickis-stäckt/grupperad-salto, Handvolt-frivolt.
På trampett ska jag göra sträckt-halv och hel. Med bord ska jag göra rondat.
I friståendet har vi en låt från Matrix. Det ser helt okej ut, men jag lyckas alltid glömma bort mig på ett ställe. Idag gick det jättebra som sagt och jag kom ihåg det.

Så det blit bara att öva mer på det, på torsdag och lördag. Sen gäller det!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0