Jag vill om du vågar

Pernilla Wahlgrens låt som är med i Melodifestivalen 2010 är ju bara bäst! Hon är ju även sjukt sjukt snygg för sin ålder, även har hon fött 4 barn. Bra jobbat Pernilla!
   Hennes singel har kommit ut redan som jag sitter och lyssnar på, på Spotify. Man känner sig så himla glad och att man skulle kunna göra vad som helst. Man får en "makt-känsla" av den.
   Jag har kollat in hennes blogg ett antal gånger och det är väldigt mäktigt hur mycket tid hon lägger ner på sin blogg. Hon älskar sina läsare, precis som jag. Hon svarar även på sina läsares frågor, vilka är hur många som helst!!
   Jag älskar som sagt hennes låt. Bilden har jag tagit från hennes blogg. Kolla gärna in den: http://www.pernillawahlgren.se/Blogg/Pernillasblogg/tabid/85/language/sv-SE/Default.aspx




Kommentarer
Marie

Hej! har jag smittat dig med Pernilla sidan. Håller med, hon ser väldigt bra ut.

2010-03-06 @ 08:52:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0