Våren är här!!!

Ja, som ni säkert redan har sett och känt, så är våren här. Det är både varmt och härligt, lite blåsigt emellanåt dock. Ni har säkert redan sett några vårblommor också. Här kommer några bilder som jag fotat själv:

   Man märker också att det börjar bli påsk. Många handlar ägg, även påskris har kommit ut i både rondeller och på andra ställen.    

 

   Och när det är vår, måste man ju vara mode medveten. Så mitt tips, som är väldigt snyggt i vår är:
 Uppvikta chinos, En snygg skjorta (min är lila och vitrandig), och ett par snygga converse skor till det. En snygg klocka till det är heller inte fel, ta vilka accesoarer ni vill!!

     Glöm inte att vara snygga i ansiktet också! Tvätta ansiktet noga morgon och kväll. Nu när sommaren är påväg så är brun utan sol mitt tips! Börja redan nu och se bäst ut!

                       Ha en bra påsk allihopa!  

 



Kommentarer
.

Ett tips så här inför våren! ha inte skjortan i stoppad i chinosarna, bara att tips :D

2010-03-31 @ 17:40:50
André

Det var ju för att visa hur chinosen ser ut!!!

2010-03-31 @ 20:00:42
johanbliixt

Härligt med vår nu =D

2010-04-01 @ 18:40:53
URL: http://johanbliixt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0