...Vårkänslor...

Visst får man riktigt härliga vårkänslor nu när solen kikar fram igen! Jag är riktigt glad att snön äntligen är borta nu. Det har till och med varit varmt nu (ca 9'C).

    Jag har även sett några vårblommor redan. :D

   När vårkänslorna dyker upp så får man ju lust att vårstäda. Så det har jag gjort mestadels idag. Dels på mitt eget rum och i resten av huset. För en gång skull är det roligt att städa, det tyckte Jonna min lillasyster också. Så hon hjälpte mig lite. Nu är här ganska trevligt jämfört med annars. Men mamma tyckte inte riktigt om att jag städade. För hon vill ju ha det på sitt vis. Det sket jag i!

 Dammsugningen var viktigast! Det fanns några dammråttor här.

   Jag tränade sen min gymnastik-grupp som var riktigt duktiga idag. Det måste också ha berott på vädret.
Efter det badade jag. Skönt! Och en ansiktsmask på det, så man känner sig fräsch inför en ny vecka. Ansiktsmask åt alla! Det är mitt tips till er. Man får en väldigt fin hy! Man kan lägga ner en del på ansiktsmasker, men jag kör budjet-varianter. Funkar lika bra enligt mig.

 Det är inte denna jag använder, men skulle vilja, den verkar bra...Men det tror jag om allt tills jag testat det...

   Nu sitter jag iallafall och lyssnar på Spotify. Vad är bättre än musik???


Jag kommer börja med en s.k. " veckans fråga " Så missa inte den!

Denna veckas fråga är: Använder du ansiktsmask regelbundet, bara ibland eller aldrig?

PS. Jag ska försöka uppdatera lite oftare!

  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0