Fullproppad "pysseldag"

Hej allihopa! Härligt att så många kikar in på min blogg :)
   Idag har jag gjort hur mycket som helst. Just nu skulle jag behöva städa lite, men det gör jag imorgon istället.
Jo, idag har jag gjort min guldtelefon som jag ska ha på maskeraden på skolavslutningen när jag slutar nian. På maskeraden ska jag vara Lady GaGa hade jag tänkt, så förberedelsen är i full gång. Jag fick även en jeansskjorta av min låtsaspappa, som jag fick sy om för att den var för stor.

 Härlig telefon?

 Lite piff gör susen!

 Symaskinen i högsta fart!

 Omsydd jeansskjorta. Glöm inte att det kommer vara mode i vår. De finns redan i affärerna!




Ha det roligt allihopa!


Kommentarer
Marie

Lysande grabben, både telefonen och skjortan.

2010-05-06 @ 20:11:44
Mattias Persson

Ses ikväll eller???

2010-05-21 @ 10:36:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0