Nya stilen

Halloj Allihopa! Jag har införskaffat mig lite nya kläder och accesoarer. (Det var nog på tiden) Så här får ni många bilder! Hoppas att ni gillar dem.

 

Skor från HM.

 

Armband från HM.

 

Solglasögon från HM.

 

Mjukisbyxor, också från HM.



Jag gillar faktiskt denna outfiten. Den är riktigt skön och det kan bli en snygg vardagsklädsel. Lägg till någon annan färglad tröja bara :) Ni får en bild till!



Ha en bra helg! Jag ska till HM imorgon. Så ni kommer antagligen få bilder på det jag köper där, antingen imorgon eller på söndag. Så glöm inte titta in!


Kommentarer
Anonym

relaxed....

2010-05-28 @ 22:21:59
Anonym

har du varit på hm i ystad så är det ju tjejkläder, armbandet är iallafall ;O;O

2010-05-29 @ 15:01:35
André

Nej, jag har inte köpt det på hm i ystad. Jag beställde det på nätet. Allt är från herravdelningen!

2010-05-29 @ 23:16:13
De Du

Jag/vi tror att du köpte dem på damavdelningen på nätet. PS. jag/vi tycker de e mer kvällsmyskläderm, och detta e från en kompis dator.

2010-07-05 @ 22:22:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0