Vackra ögon...Nu och för alltid

Alla vill väl se pigga och fräscha ut? Så därför tänkte jag ge er lite tips om vad man kan göra för att se piggare och snyggare ut.

Börja först att applicera ett tunt lager concealer på och runt hela ögat. Här använder jag Isadoras light touch concealer. Den döljer både mörka ringar och röda fläckar.

 

Därefter tar jag Tikeis gula concealer under ögonen som är den BÄSTA concealern för ögonen. Den tar verkligen bort allt det blåa och ger en fräsch look.

 

Sen tar jag en ögonbrynspenna för att markera looken. Jag tar även mineralpuder över hela ögonområdet för att inte få några kanter som syns av concealern. Så håller det längre också.

   

Till sist tar jag en torr, mjuk eyeliner precis vid ögonfransarna. Hela på övre ögonlocket och halva på det undre. På kvällen tar jag en bra ögonkräm.

 

Resultatet är en pigg, fräsch, snygg intensiv look!



Hoppas ni gillade det!


Kommentarer
Marie

Ja, tänk om man kunde varit så rynkfri. Snyggt!

2010-05-07 @ 20:07:42
Morfar

Ser trevligt ut på en ungt face. Kan det däremot göra underverk på ett gamalt och skrynkligt ansikte.

2010-05-08 @ 07:46:53
carina

Kom in på Tullklipp och berätta vad jag ska ha på mina ögon! Mörk runt ögonen är jag!

2010-05-08 @ 23:26:40
carina

2010-05-08 @ 23:27:00
Denisen

oh shit! tänk om man hade så underbart blåa ögon! :'O

Herregud va avundsjuk jag blev, haha

2010-05-10 @ 18:40:36
URL: http://sodenise.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0