1:a advent

Idag har jag ägnat stor del av dagen till att skotta för att kunna komma ut... Till sist kunde jag och Micke gå och se på Harry Potter på bion. Riktigt bra handling, man börjar förstå det mesta, det märks att påsen börjar knytas ihop. Och slutet på del 1 var urkasst, precis som slutet i sexan. Och de två och en halv timmen, gick för fort. Såklart vill man se nästa del NUU!!

Sen tog jag lite bilder, så kan ni se mitt hår..



Mycket kortare över lag, men ändå lite längd uppe på, så att jag kan styla det.

Och i fredags var jag och klassen i Kristianstad och hälsade på Kristianstads Praktiska Gymnasium. Där lärde vi oss att sminka oss själva; foundation, puder, shading och rouge. Och det gav oss mycket. Jag har faktiskt lärt mig hur min rouge ska vara jämn och fin (för den var ganska ojämn annars).

Ha det bra!                      //ViceOlsson.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0