Ett enda ting

Det finns bara ett ting som aldrig kan uppnås; Perfektion.
   Hela mitt liv har jag eftersträvat detta. Först nu har jag insett att jag aldrig når dit. Trots allt kämpande, alla uppoffringar, alla förprioriterade, onödiga ting.. Allt har ändå inte varit förgivet. Har ni någon gång hört uttrycket: "Om man försöker nå stjärnorna, så når man åtminstone trädtopparna" ?
   Det är lika svårt att nå perfektion, som att nå solen; det går inte! Och det är tyvärr det vi måste leva med. Att göra det bästa av situationen man har, även om det är skitsvårt.



Kommentarer
Jonna

varför en bild på dödsrelikerna? :P

2010-11-30 @ 18:00:19
URL: http://lifebyjjonna.blogg.se/
Jennifer Makeup artist

Hej!



Hittar inte din kontaktinfo. Men jag skulle jättegärna vilja prata med dig & visa en affärside som skulle passat dig.

Skicka till min mail så kontaktar jag dig.

[email protected]

2010-12-01 @ 01:22:25
URL: http://jenniferhakansson.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0