Idag har jag köpt...

En helt ny hudvårdsserie åt mig själv! :D Köpte Yvonne Ryding - A beautiful idea.  Vet att det är riktigt bra produkter, har testat dem innan. Tänker skriva ett riktigt långt inlägg om allt sen, när jag har tid. Har fortfarande fullt upp med rummet. Det här köpte jag iallafall;

Cleansing Lotion


Facial Tonic


Day Cream


Light Day Care


Facial Peeling


Herbal Mask



Eye Contour Care


Sen ska jag skriva om Yvonnes tankar och ideér runt hennes serie, om vad produkterna är bra för, vad de innehåller, vad som skiljer allt detta jämfört med annat etc...  Ska bli kul att skriva om :)


Kommentarer
Minna

Kan du inte göra en videoblogg? Hade varit superkul :D

Känns som att man "lär känna" folk så mycket bättre då, hehe om du förstår vad jag menar? :)

Tack på förhand, och tack för en superbra blogg :)

2010-11-04 @ 16:09:13
Anonym

GAAHH, hur mycket jävla pengar har du egntligen?

2010-11-15 @ 21:52:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0