Igår

Igår var jag i skolan som vanligt, fortsatte med globskugga som vi gjort denna vecka. Ni kan se allt vi gör i skolan på vår blogg: http://gymnasiestylisterna.blogg.se !

Efter skolan gick jag ner till Tullklipp då jag skulle sminka två vackra kvinnor som skulle se Lady Gaga i Malmö! När jag var färdig med dem, så skulle två ursnygga ungdomar åka iväg till Malmö och röja.
   Jag önskar verkligen att jag var där asså! Shit vad jag ångrar att jag inte var där!!!! Jag är nästan deprimerad. Men jag ska försöka tänka positivt; Det kommer säkert fler tillfällen. Och då kommer jag vara där! Det här har fått mig att vilja kämpa för att bli Lady Gagas makeup-artist / Stylist! Det skulle vara min största dröm. Och den ska jag försöka uppfylla.

Ska se om jag kan få tag i några bilder från sminkningarna jag gjorde på dem.

Ni får ha det bra! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0