Shoppingtur i Malmö!

Idag har jag varit i Malmö med mamma hela dagen! (Körde klockan 9.00 och var hemma 18.00)

Först började vi med en tur till Skopunkten där jag köpte två par skor. Två par riktigt snygga kängor som är skitsnyggt nu i höst och modernt enligt den stilen jag har/vill ha.
   Efter det körde vi till Toys'r'us, fast där hittade inte jag något (tror ni förstår varför, men mamma hittade en del) Vi körde även till den nya butiken XXXLutz. Jag vet, det är ett riktigt drygt namn... Många fina möbler, soffor, sängar, pynt m.m. Men jag hittade inte det jag skulle.
  Sen åkte vi till Burlövs Center, mamma tänkte titta på BR. Istället köpte jag en ny mobil
(Sony Ericsson Xperia X8.) Och så tittade jag lite på Kicks. Massa kul grejer, men jag sket i att köpa något.



Sist men inte minst åkte vi till IKEA, då var klockan 14. Så vi åt (eller krängde snarare). Jag åt fläskytterfilé med pommes och bearnaisesås, mandeltårta, kanelbulle, delicatoboll och lite cola till det! Riktigt gott var det!!

Iallafall köpte jag 6 nya speglar, jag är ganska fåfäng, haha!! En ny matta, insatser till mitt sminkbord, så att jag kan ha smink där i. Även en ny "prydnadskudde", ljusgrå, men dock riktigt fräck. Ska visa bilder på allt sen.  Jag tänkte köpa en ny sminkstol, men alla var slut. :( Jo, jag köpte också en liten lackhylla, alltså en mini-liten typ 30x30cm. Riktigt söt :)

Mitt rum börjar bli klart snart. Min planering som jag skulle följa är inte helt sluförd. Idag skulle jag ha rensat bort allt gammalt och ha en vägg kvar att måla. Men här är fortfarande lite gammalt, aja.. Får väl fixa det inatt ;) Men jag ska inte vara så deppig, för det är inte mycket kvar :)  Så snart får ni se en massa bilder!'


Ha det bäst!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0