Under the bed..

Nu har jag gjort klart delen/väggen där min säng står. Resultaten har blivit riktigt bra. Har även möblerat om sen innan. Här kommer ni se foton på samma del av rummet, med sin förändring.

FÖRE



EFTER



Tänk på att resten av rummet fortfarande är lite stökigt... Hade glömt att plocka undan det innan jag fotade! Men skit i det.
   Jag har målat om. Tre väggar är vita och har en grå fondvägg. Som ni ser hade jag ljusblå väggar innan. Och hyllorna på väggen gjorde verkligen allt nästan. Satte upp dem för en kvart sen ungefär... De gav ett så mycket mysigare och inbjudadne intryck!

Här är en annan, lite mysigare bild!



Kommer lägga ut bilder när jag är helt klar med rummet. Men jag tror att det kommer ta ett tag, för jag vill att det ska bli jättebra!

Ha det bra!


Kommentarer
Marie

Ser ut att bli jättefint! Ska bli kul att se det IRL

2010-11-17 @ 20:37:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0