Fall look

Jag har fått ännu en inspiration av Michelle Phan! Och kom ihåg att går inte försöker återskapa hennes look, utan jag får bara inspiration och gör något av det själv.







Nu tänkte jag kritisera mig själv också. Jag har lättare för det vänstra ögat, eftersom jag är högerhänt.
   Ser ni på den översta bilden, är det vänstra ögat mer definierat och rakt, medan det högra inte är det. Men att ha lite olika ögon, så kan man se vilket som passar sig bäst, så får man helt enkelt öva mer om det är något man tänker ha på sig ofta.
   Jag måste också berätta att läppstiftets färg har blivit helt konstig på bild! Färgen är mer plommonfärgad i verkligheten, för på bild passar ögonskuggan inte med läppstiftet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0