Låång-lördag!

Ledsen för att jag inte har lagt upp min as-häftiga halloween-outfit, men jag lovar att jag ska göra det imorgon!

Imorse blev jag väckt av Hedda, min lillasyster, klockan 7.45. Då blev jag lagom lack på henne, för jag ville verkligen sooova. Iallafall åt jag frukost, sen åkte jag och mamma till Rusta och köpte spackel, färg, penslar m.m, för jag skulle styla om mitt rum nu under lovets lopp.

Jag hann spackla innan jag och hela tjocka släkten gick på stan och tog en fika på Snuggles, som mormor bjöd på. Tack så jättemycket!!! :D

När jag kom hem började jag måla (vitt). Jag hade baby-blåa väggar innan som jag är så sjukt trött på. Sen är det tänkt att jag ska ha en fondvägg, kanske jag målar den svart, annars ska jag sätta upp en fräck tapet. (Något  svart/grått-aktigt) Sen har jag mina ekmöbler som jag gillar jättemycket, jag köpte dem i somras på IKEA. Jag tror att mitt rum kommer se snyggt och modernt ut när det är klart, fast då känns golvet riktigt fult och gammalt (vilket det i och för sig är). Kanske får fixa det någon gång också ;)

Nu ska jag vila efter dagens hårda arbete, framför teven.

Ha det bra!                         / ViceOlsson.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0