Den underbaraste...

En av de underbaraste och värsta känslor!
   Igentligen vet jag inte vad jag ska känna. En del av mig känner sig besviken medan den andra delen vill  kämpa på.
   Du har fått mig besviken. Du har förfört mig. Först kom förförelsen. Stark och kraftfull! Du verkade vara helt perfekt. Absolut inget fel på dig. Sen..kom besvikelsen...
   Visst, jag gillar dig...Väldigt mycket, för den delen! Men jag har ingen aning om hur jag skulle kunna berätta det för dig. Det är för komplicerat. Trots att det kan vara det simplaste jag kanske någonsin kommer göra.
   Den underbaraste och värsta känslan. Svårt i en början. Kan bli lättare med tiden. Eller inte. Kommer känslan uppfyllas? Kommer det bli vi? Det är bara några frågor som kan bli besvarade av kärlekens bittra sanning.
   This might be a neverending dream.



A neverending dream. A dream of you. I believe I received a sign of you.
Tonight I want to hide my feelings, too.
As you do, and I want to be with you!


Kommentarer
Moster Marie

Nice bild!

2010-09-08 @ 20:30:56
Mormor

Vilken kanonfin bild! Den ser proffsig ut. Fortsätt i den stilen och du har marknadsföringen av dig själv klar.

2010-09-08 @ 21:23:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0