Gymnasiemässa

Idag har Jag, bland annat, och många fler från klassen, varit på Norreportskolans gymnasiemässa. Då fick vi i klassen sminka, förlänga fransar, styla hår m.m framför 9:orna som ska välja gymnasielinje.

Vi började förbereda allt 7.30. Sedan startade vi runt 8.00 och höll på till 11.

   
   

Så jag sminkade och stylade Amanda, som fyller år idag -Grattis!
   Sen blev jag sminkad av Lisette.





Riktigt snyggt! Naturligt, men ändå framhävande. Jag fattar inte varför alla är så nervösa när de sminkar mig? Jag bits inte. Och även om jag hade blivit missnöjd, så går det ju att tvätta bort och sminka sig själv.
   Jag brukar säga till om det är något som man kan förbättra, men..Ändå liksom...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0