Lalandia trip

Vi började att åka från Ystad till Malmö för att sedan åka över till Billund, Danmark. Över bron!
   Tripp trapp.... "Vem är det som kör på min bro??" - "Det är bara vi svenskar!"  "Då kommer jag och äter upp er" - " Ja gör du det! För vi kör över dig, din danskj*vel!"

Jag vet, jag har ingen humor!



  

Sen kom vi till stugan, som var helt outstanding! Riktigt snyggt, fräscht och modernt var det!!



  

  

Jag/Vi badade jättemycket! Det var jättekul. Det fanns en vattenaktivitet som heter Tromben. I den åker man 2-4 pers. genom en lagom lång tunnel, som leder till ett jättebrant stup, som sedan går in i en stor "kupol" som man sist åker runt i. Den var riktigt kul!
   Vi åt pizza, tacos, mer pizza, lite kebab, godis, kakor, bullar... Ja, ni vet allt sånt onyttigt man kan tänka sig!!



Kommentarer
Morfar

Det ser fint ut och det var roligt att ni hade en trevlig helg.

2010-09-28 @ 07:14:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0