Oriflame

Idag har mina beställda produkter från Oriflame kommit :D Så nu väntar jag bara på att min 88 palette ska kika in i brevlådan!



Optimals even out day cream spf 20
Body lotion with green tea extract
Oxygen Boost foundation
Tinted self tan cream
Self tan applicator
Foundation brush
Prefessional eye brow brush

Har verkligen längtat efter produkterna! Så det enda jag vill göra just nu är att prova allt. Men just nu vill jag faktiskt bara sova. Jag är riktigt trött! Och som sagt, väntar jag på min 88 palette. Jag är riktigt nyfiken på den!!



Ha det bäst!


Kommentarer
Jonna

88 paletten ser sjukt mumsig ut! heheh ;)

2010-09-02 @ 22:28:36
URL: http://lifebyjjonna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0