Rena klippet!

Idag har jag varit på Tullklipp i Ystad och blivit fin i håret. Eller hårfin, som min dåliga humor vill säga!

Jag tänker inte lägga ut någon bild med vilje, för vi stylister ska på "Gör om mig kväll" i Simrishamn. Då kommer vi få sminka, styla, måla naglar etc. på folk som kommer dit. Där kommer även vara frisörer som klipper, personliga klädstylister m.m.
    Så ingen i klassen vet hur jag ser ut! Kanske lite grönt hår??? Bara jag och min familj som vet!

Jag vill även meddela alla stylister att om Jennifer inte hinner till tågstationen, så är det jag som kommer ta kommandot och vägleda er. För hon ska vara i Malmö på möte till klockan 16.00. Jag har fått all imformation som behövs. Och vi som tar tåget från Ystad, tar det 17.07. Vi ska samlas ca 16.55, på Ystads station.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0