Skoldagen

Idag har skolans schema bestått av vaxning, ögonfransförlängning, sminkning, och lite mera vaxning.

Så vi började med 2 tjejer som skulle ha fransarna förlängda. (Jag har redan fått mina förlängda)
   Sen började vaxningen. Jag var själv frivillig. Så min karaktärslärare (Jennifer Langstone) började visa hur man gjorde. Och jag tycker inte det gjorde så ont. Visst, det kändes, men det gjorde inte ont.

Bilder kan ni se här: http://lifebyjjonna.blogg.se/2010/september/vaaaaaax.html

Sedan vaxade jag Jennifers armhålor... (lite för att ge igen, mohahaha) Nej, men så att jag fick pröva att vaxa också.
   Sist, sminkade Jonna mig. (Jonna, som finns på länken ovan)    -Du verkade vara lite nervös över vad jag skulle tycka, men det behöver du inte alls vara! Jag är JÄTTENÖJD! Och ditt smink var precis lika fint!





Kommentarer
Jonna

haha, tack så mycket! :) och jag är jättenöjd med sminkingen du gav mig! :D

2010-09-10 @ 16:54:11
URL: http://lifebyjjonna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0