Tullklipp

I onsdags var jag på Tullklipp och fick håret tonat och klippt. Jag är riktigt nöjd! Men jag känner mig lite blekare än vanligt, så jag vänjer mig nog... Annars får jag väl sola, vet jag!



Så här blev resultatet! Idag har jag också provat min nya Oxygen Boost Foundation. Riktigt bra var den.
   Det blev inga flagor, ingen extra concealer behövs, huden får mycket lyster... Och huden känns riktigt uppfriskad.
   Redan efter man tagit på den, känner man hur kall huden blir. Och känslan varar länge! Det är hur huden tar upp syre! Så den håller faktiskt vad den lovar.
   Och borsten, som jag köpte till, var riktigt mjuk ock härlig. Det är den första jag någonsin använt, så jag kan inte jämföra.

Och Jonna i min klass fyllde år igår! Ännu ett Grattis, Jonna! Hoppas du har fått allt du ville ha :)

Kika gärna in på hennes blogg!   http://lifebyjjonna.blogg.se


Kommentarer
Jonna

Tack igen André!!!! :D :D :D

2010-09-04 @ 18:48:18
URL: http://lifebyjjonna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0