Black and yellow

Fast i mitt fall blev det bara gult. Idag hade jag på mig en gul tröja från Jc (märket Adam). En riktigt vårglad tröja som livar upp. Hade även min färgade dagkräm från Aco. Ger riktigt fin färg, men man får vara noga med att få det jämnt. Jag själv brukar applicera det som en foundation (alltså med svamp). Ett bra alternativ mot brun-utan-sol. Haha, ser nu att jag glömt toppen av öronen ;)





Vill göra fler slingor i håret! Tycker att jag tappade många slingor när jag klippte mig :( Tunnade också håret mycket (vilket behövdes). Får se hur jag gör...

Ha det bra!


Kommentarer
Mia

Hej André!

Tycker att borde bli modell.. Du är ju så snygg och gör dej så himla bra på bild!!!

Profilbilden( eller va det nu heter...) till bloggen är grymt bra!!

Kram//Mia

2011-04-05 @ 19:09:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0