Fint väder - positivt eller negativt

Fint väder är positivt på många sätt och vis! Man blir glad, får mer energi, man umgås mer, är ute och njuter, mår bra helt enkelt.
   Negativt? I mitt fall påminner det mig om många fina dagar och fina minnen. Men det gör också att jag saknar hur allt en gång var. Jag önskar att jag bara kunde stoppa klockan! Vädret får mig att påminna mig om glada tider, man var ute och umgicks. Jag har tappat kontakten med en del för att de har mycket i skolan, är för långt borta med andra ord.
   Finns även de vänner som jag har förlorat, pga missförstånd etc. Detta underbara väder påminner mig om hur bra jag och de personerna hade det en gång. Inte nu längre. Jag saknar de personerna fruktansvärt mycket! Vi stod varandra väldigt nära och stöttade varandra genom allt. Samtidigt är jag en jävla mes som inte vågar ställa allt till rätta med en förklaring, eller bara ett förlåt om det är det som hade behövts. Det gör riktigt ont att tänka på det!


  
Jag hatar att säga det; men allt var bättre förr. Det är bara en tidsfråga innan man inser det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0