Jag resonerar kring saker

Vaknade flera gånger imorse vid 6 och trodde varenda gång att jag inte hade ställt klockan, fast jag visste att jag hade det! Lite jobbigt faktiskt. Men jag sov gott inatt och var glad igår för att jag hade upptäckt en massa nya tv-kanaler som jag inte visste att jag hade :) Sånt är faktiskt kul!


Som numera är vanligt, slösar jag upp mina produkter så mycket jag kan! Både till ansikte, hår och kropp! Inte nog för att jag behöver använda det, utan också för att jag har för mycket. Har kastat hur mycket som helst, men det är ändå lika mycket kvar.. :/ Så mina produkter för ansiktet börjar faktiskt dala nu! Har fortfarande en del för kroppen. Det går sakta men säkert.
   Jag vill verkligen sticka iväg imorgon och köpa Cliniderm by Aco. Har läst så mycket bra om deras produkter. Och jag förmodar att de är bra eftersom de bara har gjort produkter för torr och känslig hy. Då måste man ändå veta en del. Och deras produkter är inte billiga heller, så någon kvalité borde där finnas i.
   Jag vill bara ha och ha allt! Har svårt att prioritera också. Men när jag funderar varenda dag på vad jag ska köpa så får man nya tankar och idéer som drar ut på allt ännu längre. Måste ju också tänka på vad jag verkligen behöver. Jag behöver inte hudvårdsprodukter, för det har jag. Behöver jag kläder? Njae, egentligen inte.. Jag behöver en ny tv. Den jag har nu är typ 7 år gammal. Den funkar bra och så, men en ny hade verkligen inte varit fel! Behöver en ny säng också, det har jag behövt länge!! Det är en massa smått och gott man vill ha. Men rent behovsmässigt behöver man inte allt man vill ha. Dessutom måste jag lära mig spara pengar, för det är jag USEL på!
   En sak jag har bestämt mig för och även sagt till mamma att jag ska hålla mig till är att prioritera en ny tv! Inga undantag nu, inga onödigheter!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0