Snyft...

Denna dagen har verkligen bara varit skit! Totalt urkass. Har varit allmänt deppig sen igårkväll pga olika skäl. I skolan hade vi matte och jag fattade absolut ingenting. Det stod ERROR över hela miniräknaren!



Här är miniräknaren som man får damp på!
  

När jag väl skulle cykla hem, hade någon punkterat mitt framdäck med ett häftstift, så då fick jag vara kvar på skolan ett tag och försöka reda ut detta. Till sist fick jag gå hem!
   När jag var ledare på 6-7-åringarna i gymnastik blev jag inte mycket gladare när de ställer personliga (och för mig) känsliga frågor. När jag kommer hem därifrån skulle jag säka sommarjobb. Så då satt jag med datorn i köket med mamma. Sen börjar min låtsaspappa dampa på mig för att jag satt där när jag hade ett stort rum att vara på. Jag käftade emot och både han och jag visste att han hade fel för sig. Så jävla skönt att han höll sin käft efteråt!!
   Nu sitter jag i sängen, fixar bilder till ett grupparbete i skolan om ett engelskt-talande land. OCH äter muffins och godis som jag köpt för att jag är så jävla deppig. Och det hjälper inte heller. Kan inte nån bara skjuta mig!?




Kommentarer
sara

Det alla har dåliga dagar ibland, men stå på dig och var stark! :) Kram!

2011-04-07 @ 21:04:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0