Fan, fan, fan!

Ställde klockan till 7.45 imorse, så jag stände av den då, men jag somnade om igen och vaknade 8.57. Skulle börja jobba 10.00. Så då fick jag panik och slet på mig kläderna, tog lite concelaer, bara det allra nödvändigaste. 
   Så nu står jag här och jobbar iallafall och jag är sjukt trött. Det är lika dörr som vanligt här.. Nu ska jag jobba på lördag och måndag också, sen börjar skolan på onsdag! Det är en vecka kvar alltså. 
   Jag känner inte att jag fått ut allt det jag ville få ut under sommarlovet.. Det har dels varit p.g.a Sveriges regniga sommardagar.. Och alla jobbdagar... Fan, fan, fan!

 



Kommentarer
Tess

Om du gillar min blogg , så får du mer än gärna börja följa den så att du tillexempel inte missar mina tävlingar som ibland dyker upp



Skepp o'hoy!

2011-08-15 @ 11:46:01
URL: http://tessolsson.webblogg.se/
Morfar

Sova över sig ingår i allas liv så nu har du prövat det också. Du kom ändå upp i god tid. Tänk om kl. varit 10.15 för det händer också att man sover över tiden man skulle börjat arbetet.

2011-08-15 @ 15:09:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0