God morgon läsare!

Det var verkligen längesen jag gjorde ett inlägg på morgonen!
   Jag hjälpte min syster hela dagen igår med att flytta till sin nya lägenhet, så jag fick bära en massa upp för tusen trappor, skruva ihop byråer, bord m.m. Vi höll på från tolv på dagen till halv tolv på kvällen. Så idag är jag riktigt mör i kroppen, men den är ändå utvilad tack vare min sköna säng :)
   Jag ska jobba ända tills klockan 18 idag (rätt drygt på en seg måndag) därefter ska jag hjälpa henne så fort som möjligt igen! Ska inte jobba sen förrän nästa måndag, men jag har ändå en del att göra själv med mitt blivande rum som ska vara klart innan måndag.
   Denna bilden bjuder jag på, nu på morgonkvisten! Ni får ha en bra dag, så uppdaterar jag igen fortast möjligt :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0