Jag försöker och försöker!

...Bli av med mina pormaskar! Det största problemet är att jag trycker, och det har jag inte gjort på en vecka vilket givit stort resultat. Men pormaskarna återstår alltid. Varenda gång jag försöker.
   Så till slut trycker jag ändå för att det är den enda utvägen mot de små knottrorna. Proactivs mask funkar och är riktigt bra, men den ska man helt använda innan pormaskarna är påväg, men det är ju svårt att veta.
   Dum som jag är (och jag vet att det blir precis som alla andra veckor) har jag tryckt pormaskarna, tagit på proactivs mask på dem, imorgon kommer jag vara röd på de ställe jag tryckt och det kommer eventuellt finnas sår också. Jag kommer behöva smink i några dagar. Efter tre eller fyra dagar har rödheten och såren försvunnit och då börjar jag på samma visa igen...



Kommentarer
Li

Samma här, jag hade pormaskar på min näsa och haka som aldrig ville försvinna. Jag köpte Orange tonic mask från Mario Badescu från eleven.se, efter att ha hört mycket bra om den, och den fungerar jättebra för mig iaf, men även för min syster som också prövat den! (Doftar dock ganska starkt av apelsin). Men ett litet tips bara! :)

2011-08-22 @ 15:44:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0