Jag somnar snart... Är kluven dessutom

Är ganska trött efter att ha gått upp 6.20 imorse, det är trots allt ungefär 4h tidigare än vad jag gjort de senaste veckorna.
   Är fortfarande kluven över skorna jag beställde. På ett sätt vill jag ha dem, och på ett sätt inte.. De är jättesnygga och så, men jag är ovan vid att de är spetsiga i tårna, då jag brukar ha rundade tår alltid. Från ena sidan ser den riktigt snygg ut, och från den andra ser det lite ut som en tjej-sko. Den kan vara jäkligt snygg till höst och till mer "klädda" outfits. Känns ju jobbigt att skicka tillbaka dem också.. Jag får tänka lite till helt enkelt!
   Försökte med en sminkning idag till bloggen så att jag hade bloggat lite mer åtminstone.. Men det blev verkligen inget bra av det, därför struntade jag i det!

Godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0