Sminklära - Mineralsmink

Nu blir det ännu en sminklektion. Denna gång med mineralsmink! Återigen använder jag mitt trogna märke Tikei! Ni får lära er vad det innehåller och hur man applicerar det!




Applicering: Arbeta in produkten väl i borsten tills du "inte ser" produkten längre. Använd mjuka cirkelrörelser och ta hellre för lite än för mycket. Det finns ett talessätt som säger: Less is more.






Nu har ni fått lära er en del om mineralsmink! Det är inte lätt att veta vad man ska och och inte ha, vad som är bra och vad som är dåligt... Och om ni har några frågor; kommentera, så svarar jag!


Kommentarer
Maria

Hej! Vill börja med att säga att du har en jättebra blogg, keep going!



Nu till frågan..

Har du något tips på hur man snabbt och enkelt blir av med finnar? Kanske någon effektiv hemmakur? Har testat krämer o.s.v., men inget tycks hjälpa. Kram!

2011-08-23 @ 16:12:23
felicia

Köpte ett mineralpuder på The Bodyshop häromdagen och försäljaren sa att jag absolut måste köpa en särkild "mineralpuderborste", vilken kostade nästan lika mycket som sminket. Vet du om hon ville lura på mej den i onödan eller om det faktiskt är väldigt mycket bättre för just mineralpuder än en vanlig borste som jag råkar ha hemma? Tack på förhand! :)

2011-08-23 @ 20:37:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0