Är era julklappar röda?

Jag är en sån person som verkligen avskyr vintern när det är en massa snöstormar, inställda tåg, ruskigt kallt, slaskigt och bara kaos!
   Men julen tycker jag är mysig, för då kan man baka tillsammans, mysa inomhus där det (förhoppningsvis) är varmt, man ser på en film, slår in lite julklappar etc.... Och jag har funderat lite... Varför ska allt med julen handla om rött? Man har på sig röda kläder, målar naglarna röda, har rött läppstift, och slår in klappar med rött (eller jul-inspirerat) omslagspapper. Jag kommer inte vara så i år, utan jag kommer slå in mina klappar i något som respesenterar vad de innehåller! Nu har jag en fråga som jag gärna vill att ni ska svara på.
-Brukar ni slå in era julklappar i något papper/band/kort som har med julen att göra?

Mina klappar kommer innehålla något vackert, fräscht och roligt! Därför kommer jag ha detta! Allt är köpt på Lagerhaus.



Kommentarer
Morfar

Jag själv slår alltid in julklapparna i julpapper. Tycker att det ser trevligt ut och liksom hör ihop.

2011-12-14 @ 09:01:09
Moster Marie

Jag använder också julpapper, fast Belle tyckte inte vi hade något rolig hemma.

2011-12-14 @ 19:02:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0