De bästa skuggorna!

Skuggorna från .FÄRG (http://makeupfabriken.se) som vi har i skolan är verkligen de absolut bästa man kan ha!
   Den tekniskt mycket avancerade dubbelmikroniserande processen av pigmenten i skuggorna, lovar inte bara en mjuk, sammetslen känsla på huden utan också en överlägsen tålighet och långvarig effekt!
   De mikroskopiskt fina pigmenten ger dig även möjlighet att välja mellan ett transparent eller ett färgstarkt resultat. Dessutom åstadkommer de överlägsna resultat vid fotografering eller filmning med hög upplösning.
   De har en otrolig färgåtergivning -färgen du ser är den du får på ögonen. De fäster även utan primer och håller lika länge som med primer!
   Om jag ska köpa skuggorna,vilket jag snart, förhoppningsvis kommer göra, trots det dyra priset, då gör jag mig en egen palett med dessa skuggor:




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0