Dags för uppdatering!

Har varit borta både onsdag, torsdag och sen kommit hem idag. I onsdags var jag och hjälpte min moster m. familj att sätta ihop en byrå. Jag åt middag och sov över där. På morgonen vid 7.30 blev jag väckt då jag skulle bli hemkörd.
   När jag väl var hemma packade jag mina och min lillasysters saker för att åka till morfar och sova över där. Åkte hem vid 12 idag och såg på bio: Trassel i 3D. Filmen var riktigt grym!
   När jag kom hem städade jag i hallen åt mamma. Och nu sitter jag och bloggar! BTW, hade jag fått hem ett paket från HM idag. I det paketet fanns denna munkjacka!


Riktigt najs, eller !? :)

Imorgon tänkte jag gå och se på en modevisning här i Ystad! Ska bli riktigt kul att få se :D

Ha det bäst!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0